Jaunumi

Rezultāti - "Ziemas autosprints Smiltene 2018" visiem posmiem un Kopvērtējuma vienuviet! Rezultāti - "Ziemas autosprints Smiltene 2018" visiem posmiem un Kopvērtējuma vienuviet!

Rezultāti - "Ziemas autosprints Smiltene 2018" visiem posmiem un Kopvērtējuma vienuviet: http://www.teperis.lv/lv/page/163-quot-ziemas-autosprints-smiltene-2018-quot-rezultati

0
Vairāk
"Ziemas autosprints Smiltene 2018" kopsavilkums un kopvērtējuma apbalvojamie pa klasēm! "Ziemas autosprints Smiltene 2018" kopsavilkums un kopvērtējuma apbalvojamie pa klasēm!

"Ziemas autosprints Smiltene 2018" aizvadīts 2 km garā trasē (autokrosa trase + asfaltētais laukums) ar 5 (pieciem) notikušiem posmiem:

1.posms 14.01.2018. sasalusi grunts, putekļi un pēc iepazīšanās braucieniem gumija līkumu iekšmalās, braucienos ja var noturēt līkumu iekšmalas tad viss kārtībā un labi apļu laiki, labākais apļa laiks 1:49.330 ar vidējo ātrumu 65.856 km/h;

2.posms 21.01.2018. sasalusi grunts un maza sniega kārta, pēc iepazīšanās braucieniem līkumos izveidojās ledus, braucienos ja var noturēt līkumu iekšmalas tad viss kārtībā un labi apļu laiki, labākais apļa laiks 2:16.650 ar vidējo ātrumu 52.689 km/h;

3.posms 11.02.2018. sasalusi grunts, biezāka sniega kārta, pēc iepazīšanās braucieniem līkumos izveidojās ledus, braucienos ja var noturēt līkumu iekšmalas tad viss kārtībā un labi apļu laiki, labākais apļa laiks 2:36.433 ar vidējo ātrumu 46.026 km/h;

4.posms 18.02.2018. sasalusi grunts, ļoti daudz sniega, pēc iepazīšanās braucieniem līkumu ārmalās izveidojās ļoti biezs sniega valnis, ja tajā sanāk iebraukt vai aizķerties aiz viņa, tad slikts apļa laiks, ja var noturēt līkumu iekšmalas tad viss kārtībā un labi apļu laiki, labākais apļa laiks 2:53.302 ar vidējo ātrumu 41.546 km/h;

5.posms 04.03.2018. sasalusi grunts, sniegs ir, iepazīšanās braucienu laikā neslīd, laba saķere, bet braucienu laikā sāk slīdēt un ar katru braucienu arvien vairāk, labākais apļa laiks 2:32.896 ar vidējo ātrumu 47.091.

Kopvērtējumā apbalvojam braucējus kas piedalījušies ne mazāk, kā 51% no notikušajiem posmiem:

RWD klasē piedalijās 17 braucēji: 1.vieta Kārlis Karāns no Valmieras, 2.vieta Sandris Brīvulis no Valmieras, 3.vieta Guntis Salmiņš no Valkas.

2WD klasē piedalījās 11 braucēji: 1.vieta Vladimirs Gandibula no Inčukalna, 2.vieta Niks Lazdiņš no Gulbenes.

RWD Open klasē piedalījās 27 braucēji: 1.vieta Kārlis Karāns no Valmieras, 2.vieta Sandis Veitmanis no Priekuļiem, 3.vieta Andris Kupčs no Cēsīm.

2WD Open klasē piedalījās 14 braucēji: 1.vieta Māris Meļķis no Valmieras pagasta, 2.vieta Krišjānis Vanags no Raunas, 3.vieta Salvis Vanags no Raunas.

4WD Open klasē piedalījās 8 braucēji: 1.vieta Edgars Tralla no Smiltenes, 2.vieta Edgars Krusts no Priekuļiem, 3.vieta Oskars Dauksts no Rankas.

4WD Turbo Open klasē piedalījās 8 braucēji: 1.vieta Edgars Tralla no Smiltenes.

VAZ Historic Open klasē piedalījās 6 braucēji: 1.vieta Atis Ozols no Brenguļiem, 2.vieta Andris Radziņš no Rīgas, 3.vieta Kaspars Vaskāns no Valmieras.

RWD Sport klasē piedalījās 16 braucēji: 1.vieta Sandis Veitmanis no Priekuļiem, 2.vieta Andris Kupčs no Cēsīm, 3.vieta Kaspars Vaskāns no Valmieras.

2WD Sport klasē piedalījās 5 braucēji: 1.vieta Māris Meļķis no Valmieras pagasta, 2.vieta Salvis Vanags no Raunas.

4WD Sport klasē piedalījās 5 braucēji: 1.vieta Edgars Tralla no Smiltenes, 2.vieta Edgars Krusts no Priekuļiem, 3.vieta Oskars Dauksts no Rankas.

U18 ieskaite piedalījās 3 braucēji: 1.vieta Markuss Mežvietis no Stalbes.

Dāmu ieskaite piedalījās 3 braucējas: 1.vieta Gita Ķikute no Priekuļiem.

0
Vairāk
LAF prezidijs lemj par 'Latvijas valsts meži' piešķirtā finansējuma sadali  - Go4speed LAF prezidijs lemj par 'Latvijas valsts meži' piešķirtā finansējuma sadali - Go4speed Foto: reinisnitiss.com

Trešdienas, 7. marta, vakarā LAF telpās notika kārtējā LAF prezidija sapulce, kurā tika lemts un diskutēts par aktuāliem jautājumiem. To vidū bija arī jautājums, kura ietvaros tika lemts par akciju sabiedrības "Latvijas valsts meži" atlikušā finansējuma daļas sadalījumu 55 000 eiro vērtībā.

Tika nolemts no šīs summas 30 000 eiro piešķirt Reinim Nitišam, 20 000 eiro - Eiropas čempionāta posma organizatoram posma nodrošināšanai Mūsas trasē un 5000 eiro LAF darbības nodrošināšanai. Lēmuma projekts nosūtīts LAF komisijām apstiprināšanai, saskaņā ar LAF biedru pilnsapulces lēmumu.

Kā portālu informēja LAF ģenerālsekretāre Linda Medne, tad papildu ziedojumam, par kura sadali lēma LAF prezidijs, akciju sabiedrība "Latvijas valsts meži" caur ziedojumu Latvijas Automobiļu federācijai piešķīruši atbalstu vēl diviem Latvijas sportistiem. 100 000 eiro atbalsts piešķirts Jāņa Baumaņa dalībai FIA Pasaules Rallijkrosa čempionātā 2018. gada sezonā komandā STARD. Atbalsts piešķirts arī Mārtiņam Seskam dalībai FIA Eiropas ralllija čempionātā (45 000 eiro).

Līdz ar to kopējā Latvijas autosportam ziedotā summa no AS "Latvijas valsts meži" sastādījusi 200 000 eiro.
Vairāk
Event results and Practice Sessions at TSK SMILTENE Event results and Practice Sessions at TSK SMILTENE Teksts Vairāk
"Ziemas autosprints Smiltene 2018" 5.p., TSK SMILTENE, Latvia - Official Event Results, MYLAPS Speedhive "Ziemas autosprints Smiltene 2018" 5.p., TSK SMILTENE, Latvia - Official Event Results, MYLAPS Speedhive Teksts Vairāk
Kosojs ar lietuviešu kolēģiem turpinās darbu pie nelegālo sacensību ierobežošanas - Go4speed Kosojs ar lietuviešu kolēģiem turpinās darbu pie nelegālo sacensību ierobežošanas - Go4speed Foto: Mareks Dainis

Pirms dažām dienām LAF tika ievēlēts jauns prezidents – Raimonds Kisiels. Viņa komandā pie amata pienākumiem ķēries arī viens no viceprezidentiem – Gunārs Kosojs, kurš ir ne tikai nu jau viceprezidents un LAF tiesnešu dienesta vadītājs, bet nesen ievēlēts arī LAF krosa komisijas priekšsēdētāja amatā.

Svētdien Gunārs devās uz Lietuvu, lai tiktos ar Lietuvas Automobiļu federācijas krosa komisijas vadītāju Kazimieras Gudžiūnas, kas ir arī FIA autokrosa čempionāta posma rīkotājs Lietuvas Vilkyčiai trasē. Pērn sacensības vadīja tiesnešu komanda no Latvijas un saņēma augstu Starptautiskās Automobiļu federācijas (FIA) novērtējumu, tādēļ arī šogad Lietuvas posma organizatori vēlas šo sadarbību turpināt.

Vienlaikus tika pārrunātas Baltijas čempionātu attīstības iespējas, balstot autokrosa un rallijkrosa pamata disciplīnas uz vienotiem tehniskajiem noteikumiem, kas bija viens no mērķiem mūsu jaunā LAF prezidenta programmā.

Papildus tam, Gunārs un Kazimieras vienojās par turpmākās sadarbības veidošanu nelegālo sacensību ierobežošanā, kas Latvijas un Lietuvas pierobežā ir ļoti aktuāls jautājums. ''Pie šī jautājuma jāstrādā ļoti nopietni, mūsu federācijām jāapmainās ar operatīvo informāciju un jāsniedz ieteikumi, kā rīkoties. Sistēma vēl ir izstrādes stadijā, bet no tās ieviešanas ir atkarīga cilvēku drošība. No Liepājas līdz pat Daugavpilij – visā pierobežas rajonā, tikai sadarbojoties, mēs varam kaut ko panākt,” tā situāciju komentē Gunārs Kosojs.

Informāciju sagatavoja:
Kristīne Pavlovska
LAF preses sekretāre
Vairāk
Kisiels: Ir doma attīstīt Baltijas čempionātu, arī WRC posms ir darāmo uzdevumu sarakstā  - Go4speed Kisiels: Ir doma attīstīt Baltijas čempionātu, arī WRC posms ir darāmo uzdevumu sarakstā - Go4speed Raimonds Kisiels un Jānis Naglis turpinās strādāt vienā komandā. Foto: Raimonds Volonts

24. februārī notika Latvijas Automobiļu Federācijas (LAF) prezidenta vēlēšanas, kurās ar pārliecinošu balsu vairākumu par jauno LAF prezidentu tika ievēlēts Raimonds Kisiels. Par Raimondu nobalsoja 75 biedri, par Andri Kulbergu savas balsis atdeva 12 biedri, bet par Olafu nobalsoja pieci.

Pēc ievēlēšanas LAF prezidenta amatā portāls Go4speed sazinājās ar jauno LAF prezidentu Raimondu Kisielu, ar kuru tika pārspriesti gan paveiktie darbi, gan arī darāmie.

Raimond, vai biji gaidījis, ka par tevi nobalsos tik daudz cilvēku?
Ja godīgi, tad nebiju gaidījis, ka rezultāts būs tik pārliecinošs. Taču domāju, ka cilvēki novērtēja to darbu, kas kopā ar nu jau bijušo LAF prezidentu Jāni Nagli tika paveikts pa šiem gadiem. Protams, ir lietas, kas vēl netika paveiktas un kuras jāuzlabo, kuras cerams, ka nākamajos četros gados arī paveiksim. Protams, būs jaunas problēmas, jo tās mazāk noteikti nepaliks. Taču virzība pēdējos gados bijusi uz augšu, tāpēc, kā jau teicu sanāksmē, tad galvenais, lai virzība un attīstība būtu uz augšu un lai neietu atpakaļ. Gribu, lai viss iesāktais virzās uz priekšu. Lai arī šobrīd ekonomika ir vāja, jāmēģina darīt viss, lai tie sportisti, kas jau ir sasnieguši zināmu līmeni Eiropā un Pasaulē, nepazustu. Mums viņiem ir jācenšas palīdzēt.

Vai ir zināma tava komanda nākamajiem četriem gadiem?
Jā, komanda man ir laba. Šobrīd tā ir pastiprināta ar Gunāru Kosoju un Olafu Ozolu (izpilddirektors), kurš ir efektīvs menedžeris un spējīgs cilvēks, kurš sevi ir parādījis no labākās puses. Viņam galvenais uzdevums būs vērsts uz komerciju, lai federācija kļūtu bagātāka, stiprāka un populārāka. Tāpat manā komandā būs Janis Naglis, kura loma ir milzīga gan valsts organizācijās, gan sporta padomēs. Viņš ļoti labi māk aizstāvēt mūsu viedokli. Tāpat komandā būs Andris Zvingēvics un ģenerālsekretāre Linda Medne. Pamatā ir godīgums un kārtīgums, tāpēc tādus cilvēkus arī gribu redzēt savā komandā.

(image)
Foto: Egita Upīte

Manuprāt, ģenerālsponsora jautājums ir viens no svarīgākajiem šobrīd.
Par ģenerālsponsoru ir šis tas padomā, bet tas vairāk būs Olafa darbs. Protams, ģenerālsponsors ir vajadzīgs, jo tas ļaus gan vairāk popularizēt LAF, gan arī dot pienesumu sportam, kas ir svarīgi.

Kas ir vēl tās lietas, ko noteikti gribi sakārtot?
Kopā ar Gunāru Kosoju daudz darba būs jāvelta tam, lai no nelegālām sacensībām taisītu legālās. Ir jāveido masveidība. Jā, no vienas puses nelegālās sacensības taisa kvantitāti autosportam, taču, no otras puses, viņi degradē federāciju, jo nekas nav saskaņots. Tajās sacensībās, kas ir lētākas par LAF saskaņotajām un paspārnē esošajām sacensībām, nav ne drošība, ne noteikumi, tāpēc ir jāatrod vidusceļš bez kaut kādiem pārspīlējumiem, lai nelegālo sacensību braucēji pāriet uz legālajām. Protams, numur viens būs drošības jautājums visos sporta veidos.

Kā tev liekas, vai tavā jaunajā amatā būs daudz nezināmu lietu?
Nekas pa lielam jauns nebūs, jo kopā ar Jāni visam esam gājuši cauri. Visas vīzijas, kas ir bijušas, tās paliek. Jā, esmu izvirzījis jaunas vīzijas, pie kurām vajadzētu papildus piestrādāt, bet pa lielam darbs un virziens man ir zināms. Uzskatu, ka ir izdarīti kādi 60-70% no tā, kas bija plānots iepriekšējos ciklos. Tie nebija tikai tukši vārdi. Atceros, ka visi bija nobažījušies par ERČ posmu Latvijā, taču teicu, ka mēs neapstāsimies, darīsim un iesim uz priekšu. Paskaties, cik gadus ERČ jau notiek, un kādā līmenī. Arī pasaules rallijkrosa čempionāta posms Rīgā ir kaut kas fenomenāls.

(image)
Foto: Raimonds Volonts

Daudziem joprojām ir aktuāls jautājums, vai kādu dienu Latvijā būs WRC posms?
Protams, WRC posms Latvijā arī ir pie darāmo uzdevumu saraksta. Ne jau FIA prezidents Žans Tods tāpat vien pagājušajā vasarā bija Rīgā. Ar FIA par to esam runājuši, taču šobrīd lielākais arguments no FIA puses ir tirgus, jo FIA saprot, ka mums tas tirgus nav. Ceļi un organizācija mums ir lieliska. Ir jācīnās. Varbūt darīsim to kopā ar kādu Baltijas valsti. Ir vairāki risinājumi un idejas, pie kurām jāstrādā.

Vai ir vēl kādas idejas sporta virzienā?
Ņemot vērā, ka esam pa vidu starp Lietuvu un Igauniju, ir domā izveidot Baltijas čempionātus vairākās disciplīnās. Mums ir jābūt tiem, kas salīmē kopā šo visu, un tad arī veidosies tas tirgus. Tas ir veids, kā mēs varam saglabāt šos sporta veidus, lai tas būtu interesanti un skatāmi.
Vairāk
Eksperti vērtē LAF un potenciālos LAF prezidenta kandidātus (2.daļa) - Go4speed Eksperti vērtē LAF un potenciālos LAF prezidenta kandidātus (2.daļa) - Go4speed Ēriks Gasparovičs un Pēteris Neikšāns

24.februārī notiks Latvijas Automobiļu Federācijas (LAF) biedru pilnsapulce un LAF prezidenta vēlēšanas. Vēlēšanām ir pieteikušies trīs kandidāti - Raimonds Kisiels, Andris Kulbergs un Olafs Ozols. Šajās vēlēšanās balsot varēs LAF juridiskie biedri (sporta klubi).

Pirms gaidāmajām vēlēšanām portāls Go4speed aprunājās ar vairākiem autosporta sabiedrībā zināmiem cilvēkiem, kuri izteica savu redzējumu par autosporta attīstību Latvijā, LAF darbu aizvadītajos gados un prezidenta kandidātiem.

Katram no ekspertiem (kopā četri) tika uzdoti pieci vienādi jautājumi. Piedāvājam raksta otro daļu, kurā uz jautājumiem atbild Ēriks Gasparovičs un Pēteris Neikšāns.

Ēriks Gasparovičs (kartinga pazinējs)

1. Kā vērtējat LAF darbu pēdējos gados?
Stagnātiski, jo pēdējos gados LAF stāv uz vietas un neiet tālāk. Bet tas ir normāls, dabisks process, tāpēc nebūtu slikti, ja būtu jaunas vēsmas, jaunas izmaiņas. Tas, ka mums Latvijā ir lielas sacensības, tas ir fenomenāli, bet tie tomēr ir individuālu cilvēku sasniegumi. Nebūtu Raimonds Strokšs, domāju, ka mums nebūtu Pasaules rallijkrosa čempionāts. Nebūtu mums tādi cilvēki kā Aigars Nitišs un Andris Baumanis, nebūtu mums tādu braucēju rallijkrosā.

2. Nosauciet, jūsuprāt, LAF labās un sliktās lietas, kuras ir paveiktas/nav paveiktas?
Grūti spriest par visu LAF kopumā, jo pats esmu vairāk iekšā kartingā. Pateicoties tiem cilvēkiem, kas šobrīd ir LAFā, mēs esam pazīstami starptautiski, kas ir lieliski. Ja runājam par sliktajām lietām, tad varētu pieminēt, ka netiek domāts par tautu. Nav mums autosportā daudz naudas, tāpēc jādomā par tādām klasēm, kurās sportisti var atļauties un piedalīties. Protams, drošība ir un būs pirmajā vietā, bet mums nevajag pelnīt naudu uz tām visām homoligācijām, ko lielie vīri ir izdomājuši. Piemēram, ja ar ķiveri, kurai ir CE marķējums, tu vari Eiropā braukt pa bāni ar superbaiku uz 200 km/h, tad pie mums dažās sacensībās, kur nav lieli ātrumi, braukt ar tādu ķiveri nevar. Ir jābūt sabalansētai pieejai. Piemērs ir kartings, kur iedeva brīvo pieeju, un uz katru posmu iziet ārkārtīgi daudz dalībnieku. Ja sportistam jāiegulda 1000 eiro ekipējumā vai 200, tā ir milzīga atšķirība. Tas pats rallijkross. Ir daudz braukt gribētāju. Arī mans puika izmēģināja spēkus rallijkrosā žiguļu klasē. Ja gribi iet tālāk uz citu klasi, tad tur viss ir pa pilnu programmu. Noteikumi tādi, ka pavilkt vairs nevar. Kur ir tā vienkāršā pieeja cilvēkiem, kuri grib piedalīties? Vajag brīvākus noteikumus. Agrāk bija Golf kauss, taču neizdevās noturēt noteikumus un viss aizgāja vaļībā. Šī bija klase, kas tautai bija pieejama. Bija masveidība, kā rezultātā amatieru sports attīstījās. Protams, nevajag un nedrīkst aizmirst par Pasaules līmeņa sacīkstēm, bet ir jāatceras arī par savējiem, lai tas autosports būtu pieejams pēc iespējas vairāk cilvēkiem. Nebūs amatieru sports, nebūs kartinga, tad mums nebūs izcilo rallijkrosa un rallija braucēju.

3. Kas būtu tā galvenā lieta, kas jaunajam LAF prezidentam būtu jāizdara?
Protams, galvenais ir finanšu jautājums, jo LAF nav sava ģenerālsponsora. Pie šī jautājuma ir jāstrādā daudz. Tāpat gribās, lai naudas plūsma, sadale būtu caurspīdīga.

4. Vai šie kandidāti ir piemēroti LAF prezidenta amatam?
Grūti pateikt, jo personīgi neesmu ar nevienu tuvās attiecībās. Bet, izlasot tās programmas, likās, ka katrs stāsta, cik ir labs un ko pazīst, nevis stāsta konkrētus uzdevumus, kas būtu jāpaveic.

5. Kurš, jūsuprāt, būtu piemērotākais kandidāts LAF prezidentam. Kāpēc?
Mans kandidāts šobrīd ir Andris, kurš ir tautas cilvēks un ir daudz pamanāmāks. Šobrīd man par viņu radies priekšstats, ka viņš grib strādāt un kaut ko mainīt. Citiem maniem draugiem ir cits favorīts, un tas ir tikai normāli. Bet galvenais, ir vajadzīgs labs ģenerālsekretārs, kurš arī veido to visu kustību un iet uz priekšu. Prezidents tomēr ir personība, bet to lielāko darbu paveic apkārtējie.

Pēteris Neikšāns (Anda un Māra Neikšāna tēvs):

1. Kā vērtējat LAF darbu pēdējos gados?
Grūti spriest par LAF darbu kopumā, jo es tur iekšā neesmu bijis. Taču es varu izcelt tos cilvēkus, uz kuriem šobrīd Latvijā turas autosports – Raimonds Strokšs, Aigars Nitišs, Andris Baumanis, Raimonds Kisiels, Šlēgelmilhs, Calko. Tāpat arī jāizceļ mūsu latviešu rallija komandu vadītāji, kā arī daudzi citi. Varu teikt to, ka Jānis Naglis ir atļāvis cilvēkiem strādāt, bet, manuprāt, neesmu saskatījis jaunas lietas, pārmaiņas.

2. Nosauciet, jūsuprāt, LAF labās un sliktās lietas, kuras ir paveiktas/nav paveiktas?
Grūti atbildēt, jo, kā jau tev teicu, neesmu iekšā LAFā, lai varētu tā objektīvi atbildēt. Ir mums bijušas dažādas domstarpības, kur katram bijusi sava taisnība un savs redzējums, bet kopumā tā uzskaitīt pāris lietas nevarēšu.

3. Kas būtu tā galvenā lieta, kas jaunajam LAF prezidentam būtu jāizdara?
Manuprāt, LAFā visas komisijas ir katra par sevi – nav tādas kopības sajūtas, kā autosportam varbūt pienāktos. Līdz ar to LAF jaunajam prezidentam uzdevums būtu saliedēt visus sporta veidus, izveidot kopīgu redzējumu, vīziju. Noteikti svarīgi ir palīdzēt un atbalstīt jaunos sportistus, un virzīt viņus uz priekšu. Dažreiz, lai jauniem censoņiem palīdzētu, pietiek ar padomu vai norādītu virzienu, jo viņiem sākumā nav tādu zināšanu. Šobrīd varu teikt, ka mums labās lietas ir daudz – Pasaules rallijkrosa čempionāts, Eiropas rallija čempionāts, Eiropas autokrosa čempionāts. Nedaudz skumji ir par Latvijas rallija čempionātu. Diemžēl šobrīd uz starta iziet apmēram 12 latviešu ekipāžas, kas ir gaužām maz. Iespējams, ar daudzajiem nepareizajiem lēmumiem, dažiem sportistiem ir zudusi interese. Taču prieks, ka tagad klases ir izdalītas, kur katram braucējam ir iespēja cīnīties par savu kausiņu un būt priecīgam. Viņiem ir sava cīņa, savs tusiņš un savs gandarījums.

Tāpat uzskatu, ka būtu jāpārskata iespēja nebraukt pēc augstākajiem FIA noteikumiem un standartiem zemākajās klasēs, kas tikai sadārdzina izmaksas. Varbūt var izpētīt un novienkāršot. Ja paskatāmies ārzemēs, tad attiecīgajam līmenim, neapdraudot drošību, jo tā ir pirmajā vietā, prasības ir zemākas, un līdz ar to tas sporta veids kļūst arī pieejamāks. Uzskatu, ka jaunajam prezidentam un prezidijam ir jābūt labam kontaktam ar visām federācijām, kā arī ir jādalās pieredzē. Piemēram, ar Somiju, kur autosports ir ļoti populārs un kur brauc visi, kas kustās (smejas). Protams, galvenais jau LAF prezidentam tomēr būs nauda un sponsoru piesaistīšana, spēja izstāstīt savu vīziju un redzējumu valsts līmenī. Tāpat gribētos, lai naudiņas sadalīšana, kas ienāk LAFā, kļūtu caurspīdīgākā.

Gribētu, lai jaunais prezidents vairāk iesaistītos autosporta dzīvē, izteiktu priekšlikumus un savu redzējumu.

4. Vai šie kandidāti ir piemēroti LAF prezidenta amatam?
Visi trīs ir labi un spēcīgi kandidāti, kur katram ir savi plusi un mīnusi. Olafs Ozols ir ļoti daudz ko paveicis. Sākot no tiem laikiem, kad viņš izveidoja komandu, kur es un Šlēgelmilhs sākām braukt uz krosa sacensībām ārzemēm. Tāpat viņš savulaik ar savām pazīšanām ir palīdzējis Ivaram Caunem, Ģirtam Krūzmanim. Viņš spēj atrast kontaktu ar gandrīz visiem cilvēkiem. Viņš ir devis lielu ieguldījumu ar savām pazīšanām. Tāpat viņam ir ļoti lieli sakari, tai skaitā ar Kankunenu, Vatanenu u.t.t. Andris Kulbergs māk ļoti labi prezentēt, un viņam ir labas runātspējas, kurš spēj pārliecināt ar savu vīziju, redzējumu. Viņš ir jauns un enerģētisks, strādāt gribošs. Raimonds Kisiels ilgus gadus bijis autosportists, kurš zina autosporta virtuvi no iekšpuses. Viņš ir mierīgs un nosvērts cilvēks, kuram ir savs redzējums. Viņš ir veiksmīgs biznesmenis, kā arī viņam ir labas attiecības ar valdības pārstāvjiem, ko viņš jau pierādījis, piesaistot līdzekļus LAFam, lai varētu rīkot augsta ranga sacensības.

5. Kurš, jūsuprāt, būtu piemērotākais kandidāts LAF prezidentam. Kāpēc?
Personīgi es vairāk šajā amatā saskatu Raimonda Kisiela varēšanu. Viņš daudzām lietām pieiet ar vēsu galvu un ir pierādījis sevi darbos. Taču domāju, ka, ja apvienotu visus trīs kungus kopā, mums sanāktu lieliska komanda.
Vairāk
<< < 6 7
...
41 > >>