Instruktāža - kā pareizi braukt ar kartingu sausā un slapjā trasē.

KĀ PAREIZI BRAUKT AR KARTINGU - PA SAUSU TRASI:

1) pirms katra līkuma iebraucam ārmalā, un no ārmalas braucam gar līkuma iekšmalas kerbām uz līkuma izejas ārmalu (melnās strīpas uz asfalta - sausā laika pareizā trajektorija - iekšējie kartinga riteņi brauc gar iekšējo kerbu, bet ārējie riteņi pa melno strīpu);

2) bremzējam tikai pirms līkuma, kad kartings brauc taisni;

3) nedrīkst bremzēt līkumā, ja bremzēsim līkumā - tad kartings momentāli apgriezīsies pa 180 grādiem un slīdēs atpakaļ gaitā nost no asfalta un ieslīdēs zālienā, braucējam pašam kartings jāvelk ārā no zāliena, izvilkt var tikai aiz priekšējā bufera, kur ir vieta rokas ielikšanai;

4) sausā laika trajektorija redzama uz asfalta - iekrāsojušās melnas strīpas, kas ir palikusī gumija no riepām;

5) zaļais pēdālis ir gāzes pedālis - cik daudz spiedīsim, tik ātri arī kartings brauks;

6) sarkanais pedālis ir bremžu pedālis - cik daudz spiedīsim, tik ātri arī kartings apstāsies, braucot neturam kāju virsū pedālim, ja vēlamies lai kartings attīsta pilnu jaudu;

7) ja gadījumā sajūk pedāļi - kurš gāze, kurš bremze - tad spiežam abus pedāļus reizē (kartings apstāsies, un tad padomājiet kurš bija gāze un kurš ir bremze), kartingi aprīkoti ar Anti Gas/Brake system;

8) iesēžoties kartingā pirmais, ko regulējam ir sēdekļa novietojums attālumā no stūres rata (iespējama sēdekļa regulācija 3 pozīcijas, izņemot divvietīgo kartingu), pēc sēdekļa regulācijas regulējam pedāļu attālumu, (bērnu un divvietīgajam kartingiem iespējams regulēt arī stūres augstumu).

9) pirmo divu apļu laikā iepazīstam trasi - līkumu ārmalas un iekšmalas, pēc trim nobrauktiem apļiem būs uzsilušas riepas un tad jau var sākt kāpināt ātrumu - ātrākie braucēji savus ātrākos apļus sāk uzrādīt sākot ar 7 apli!

 

KĀ PAREIZI BRAUKT AR KARTINGU - PA SLAPJU TRASI:

1) visu trasi braucam tikai pa līkuma ārmalām, kur nav melno strīpju (melnām strīpām braucam pāri, tās sķērsojot - šķērsvirzienā) ;

2) bremzējam tikai pirms līkuma kad kartings brauc taisni;

3) nedrīkst bremzēt līkumā, ja bremzēsim līkumā - tad kartings momentāli apgriezīsies pa 180 grādiem un slīdēs atpakaļ gaitā nost no asfalta un ieslīdēs zālienā, braucējam pašam kartings jāvelk ārā no zāliena, izvilkt var tikai aiz priekšējā bufera, kur var ielikt roku;

4) slapjā laika trajektorija ir līkuma ārmalu gaišais asfalts, kur nav gumijas no riepām;

5) zaļais pēdālis ir gāzes pedālis - cik daudz spiedīsim, tik ātri arī kartings brauks;

6) sarkanais pedālis ir bremžu pedālis - cik daudz spiedīsim tik ātri arī kartings apstāsies, braucot neturam kāju virsū pedālim, ja vēlamies lai kartings attīsta pilnu jaudu;

7) ja gadījumā sajūk pedāļi - kurš gāze, kurš bremze - tad spiežam abus pedāļus reizē (kartings apstāsies, un tad padomājiet kurš bija gāze un kurš ir bremze) - kartingi aprīkoti ar - Anti Gas/Brake system.

8) iesēžoties kartingā pirmais, ko regulējam ir sēdekļa novietojums attālumā no stūres rata (iespējama sēdekļa regulācija 3 pozīcijas), pēc sēdekļa regulācijas regulējam pedāļu attālumu, (bērnu un divvietīgajiem kartingiem iespējams regulēt arī stūres augstumu).

9) slapjā trasē ātrumi nav tik lieli, kā sausā trasē.

 

Tavs vārds:
Komentārs: