Instruktāža - kā pareizi braukt ar kartingu sausā un slapjā trasē.

Brauciens ar kartingu pa sausu trasi:

1) pirms katra līkuma ar kartingu iebraucam ārmalā, un no ārmalas gar līkuma iekšmalu uz līkuma izejas ārmalu (melnās strīpas uz asfalta - sausā laika pareizā trajektorija);

2) bremzējam tikai pirms līkuma kad kartings brauc taisni;

3) nedrīkst bremzēt līkumā, ja bremzēsim līkumā - tad kartings momentāli apgriezīsies pa 180 grādiem un slīdēs atpakaļ gaitā nost no asfalta un ieslīdēs zālē, riepās - braucējam pašam jāvelk ārā no zāles, izvilkt var tikai aiz priekšējā bufera, kur ir vieta - kur ielikt roku;

4) sausā laika trajektorija redzama uz asfalta - iekrāsojušās melnas strīpas, kas ir palikusī gumija no riepām;

5) zaļais pēdālis ir gāzes pedālis - cik daudz spiedīsim, tik ātri arī kartings brauks;

6) sarkanais pedālis ir bremžu pedālis - braucot neturam kāju virsū pedālim, ja vēlamies lai kartings attīsta pilnu jaudu;

7) ja gadījumā sajūk pedāļi - kurš gāze, kurš bremze - tad spiežam abus pedāļus (kartings apstāsies, un tad padomājiet kurš bija gāze un kurš ir bremze);

8) iesēžoties kartingā pirmais, ko regulējam ir sēdekļa novietojums attālumā no stūres rata (iespējama sēdekļa regulācija -3 pozīcijas, izņemot divvietīgo kartingu), pēc sēdekļa regulācijas regulējam pedāļu attālumu, (bērnu un divvietīgajam kartingiem iespējams regulēt arī stūres augstumu).

9) pirmo divu apļu laikā iepazīstam trasi - līkumu ārmalas un iekšmalas, pēc trim nobrauktiem apļiem būs uzsilušas riepas un tad jau var sākt kāpināt ātrumu - ātrākie braucēji savus ātrākos apļus sāk uzrādīt sākot ar 7 apli!

 

Brauciens ar kartingu pa slapju trasi:

1) visu trasi braucam tikai pa līkuma ārmalām, kur nav melno strīpju (melnām strīpām braucam pāri, tās sķērsojot - šķērsvirzienā) ;

2) bremzējam tikai pirms līkuma kad kartings brauc taisni;

3) nedrīkst bremzēt līkumā, ja bremzēsim līkumā - tad kartings momentāli apgriezīsies pa 180 grādiem un slīdēs atpakaļ gaitā nost no asfalta un ieslīdēs zālē, riepās - braucējam pašam jāvelk ārā no zāles, izvilkt var tikai aiz priekšējā bufera, kur ir vieta - kur ielikt roku;

4) slapjā laika trajektorija ir līkuma ārmalu gaišais asfalts, kur nav gumijas no riepām;

5) zaļais pēdālis ir gāzes pedālis - cik daudz spiedīsim, tik ātri arī kartings brauks;

6) sarkanais pedālis ir bremžu pedālis - braucot neturam kāju virsū pedālim, ja vēlamies lai kartings attīsta pilnu jaudu;

7) ja gadījumā sajūk pedāļi - kurš gāze, kurš bremze - tad spiežam abus pedāļus (kartings apstāsies, un tad padomājiet kurš bija gāze un kurš ir bremze).

8) slapjā trasē ātrumi nav tik lieli salīdzinot ar sausā laika trasi;

9) iesēžoties kartingā pirmais, ko regulējam ir sēdekļa novietojums attālumā no stūres rata (iespējama sēdekļa regulācija -3 pozīcijas), pēc sēdekļa regulācijas regulējam pedāļu attālumu, (bērnu kartingiem iespējams regulēt arī stūres augstumu).

 

Tavs vārds:
Komentārs: